Lediga jobb som Kundtjänstmedarbetare i Ljusnarsberg

Se lediga jobb som Kundtjänstmedarbetare i Ljusnarsberg. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Ljusnarsberg som finns hos arbetsgivaren.

Svensktalande kundtjänstmedarbetare till soliga Cypern med Start 10:e Jan

Letar du efter en förändring? Eller letar du efter ett nytt äventyr? Vill du utvecklas både personligt och professionellt? Då har vi den perfekta rollen för dig! Om tjänsten: I denna tjänst kommer du att arbeta som kundtjänstmedarbetare för en av våra kunder inom flygbranschen. Ditt jobb kommer att bestå av att hjälpa kunder både via telefon och mail och allmän support. Den viktigaste uppgiften är att ge kunden en bra upplevelse och lämna dem med en posi... Visa mer
Letar du efter en förändring? Eller letar du efter ett nytt äventyr? Vill du utvecklas både personligt och professionellt? Då har vi den perfekta rollen för dig!
Om tjänsten:
I denna tjänst kommer du att arbeta som kundtjänstmedarbetare för en av våra kunder inom flygbranschen. Ditt jobb kommer att bestå av att hjälpa kunder både via telefon och mail och allmän support. Den viktigaste uppgiften är att ge kunden en bra upplevelse och lämna dem med en positiv känsla. Ingen försäljning ingår i denna rollen.
För denna tjänst erbjuder vi dig:
Fast månadslön
Prestandad bonus
Betald utbildning och introduktion
Specialrabatter och erbjudanden för lokala restauranger, kaféer, gym och mycket mer.

Då vi vill att du ska ha de bästa förutsättningarna för att trivas och lyckas hos oss kommer vi även att tillhandahålla:
Utvecklingsmöjligheter
Modernt, nyrenoverat och centralt beläget kontor
En internationell arbetsmiljö
Månatlig aktivitetsdagar (utforska Cypern)
Stöd från Teamledare, HR och fantastiska kollegor!
Förmånligt skattesystem med 0% inkomstskatt upp till €19,500/ år.
Flyttpaket inkl. boende och flygersättning.
21 dagars betald semester per år.
Vi hjälper dig med all administration på plats på Cypern som exempelvis att öppna ett bankkonto och migratio

Kvalifikationer
För att lyckas i detta jobb behöver du:
Tala Svenska & Engelska flytande och i skrift
Vill arbeta med kundtjänst
God datorvana
Om du har tidigare erfarenhet av kundservice eller service är det meriterande.

För att trivas i denna roll och arbetsmiljö har du även god kommunikationsförmåga, förmåga att multitaska och se dig själv som en lagspelare som vill utveckla dig själv.
Vi hoppas att du vill arbeta för ett multinationellt företag i en internationell miljö med kollegor och kunder från hela världen!
Låter detta intressant för dig?
Gå med i vårt mångkulturella team nu! Maila rekryteringsteamet på [email protected]?för mer info för intresset är stort och tjänsterna fylls snabbt. .
Fakta kring tjänsten:
Startdatum: 10 Januari
Plats: Larnaca Cypern
Anställningsform:?Heltid,?provanställning 6 månader med mycket goda möjligheter till förlängning. Visa mindre

Jobba I Malta

Ansök    Dec 21    Getdet AB    Kundtjänstmedarbetare
Sök jobbet som spelvärd på RoligaJobb för att jobba i Malta! Pratar du ren svenska & vill jobba i Malta? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Malta. Sök Nu! ???? Erbjuder: ? Fast grundlön & bonus ? Jobba i Malta ? Betald resa, boende & utbildning Krav: ? Ren svenska i tal & skrift ? Energisk & vill jobba i Malta ? Inget belastni... Visa mer
Sök jobbet som spelvärd på RoligaJobb för att jobba i Malta!
Pratar du ren svenska & vill jobba i Malta? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Malta. Sök Nu! ????
Erbjuder:
? Fast grundlön & bonus
? Jobba i Malta
? Betald resa, boende & utbildning
Krav:
? Ren svenska i tal & skrift
? Energisk & vill jobba i Malta
? Inget belastningsregister Visa mindre

Telenor Kundtjänstmedarbetare till Solsäkra Cypern Start 4 April!

Ansök    Feb 19    Sitel Sweden AB    Kundtjänstmedarbetare
Lockas du av att kunna arbeta i en av Europas soligaste länder och samtidigt kunna utvecklas både proffessionellt och på ett personligt plan? Vill du styrka ditt CV och samtidigt få minnen för livet? Välkommen till oss på underbara medelhavsön Cypern! Då vi förstår att det är ett stort steg att flytta utomlands vill vi att du känner dig trygg i hela processen och hjälper dig därför att bli bosatt på Cypern. Vi betalar både för din flygbiljett hit och tillb... Visa mer
Lockas du av att kunna arbeta i en av Europas soligaste länder och samtidigt kunna utvecklas både proffessionellt och på ett personligt plan? Vill du styrka ditt CV och samtidigt få minnen för livet? Välkommen till oss på underbara medelhavsön Cypern!
Då vi förstår att det är ett stort steg att flytta utomlands vill vi att du känner dig trygg i hela processen och hjälper dig därför att bli bosatt på Cypern. Vi betalar både för din flygbiljett hit och tillbaka och även ditt boende under hela tiden du är anställd hos oss. Vi finns med dig hela vägen och hjälper även till med kontakt med lokala myndigheter och bank. Kontoret du kommer att arbeta på består av engagerade och framåtsträvande kollegor som brinner för leverera kundservice på högsta nivå. Gruppen beskriver sig själva som varandras ”Cypern-familj” och har en fritid som består av aktiviteter och umgänge oavsett veckodag.
Är det något vi kan lova, är det att efter din tid hos oss har du inte bara växt som person utan också skaffat dig en upplevelse för livet!
Om rollen
I den här rollen kommer du att ta emot och besvara Telenors kunders frågor via inkommande telefonsamtal. Du kommer att hantera frågor angående abonnemang, produkter, fakturor eller tekniska problem. En stor del av arbetet består av att lyssna in deras behov, göra en behovsanalys och därefter erbjuda kunderna de bästa lösningarna utifrån de riktlinjer som finns. I detta ingår även merförsäljning där du har möjlighet att påverka en del av din lön på ett positivt sätt.
Dagliga arbetsupfterna inkluderar:
Besvara samtal från kunder
Förse kunder med högklassig service
Administrera kring kundrelaterade ärenden
Sträva efter att uppnå dina dagliga KPI:er som rör kundnöjdhet, merförsäljning, effektivitet och kvalitét

Vem söker vi?
I den här rollen söker vi dig som är social, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt gillar försäljning. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.
I denna process lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vårt enda krav är att du har gått ut gymnasiet, har svenska som modersmål, kan tala engelska och har rent i belastningsregister.
Fördelar med att jobba hos oss i Cypern:
Fast månadslön med individuell provision utan tak.
Sol 330 dagar om året.
Förmånligt skattesystem med 0% inkomstskatt upp till €19,500/ år.
Sjuk- och olycksfallsförsäkring under såväl arbete som fritid.
Förmånliga personalrabatter på lokala caféer, restauranger & gym m.m.

Trygghetsfaktorer:
Vi betalar för boende i fullt utrustade moderna lägenheter från 2017, som ligger mitt i Larnacas stadskärna med två minuters gångväg till kontoret och två minuter till stranden. Detta från din första dag i Cypern.
Vi både betalar och bokar ditt flyg från önskad flygplats, dit och hem.
21 dagars semester per år.
Hjälp med all administration på plats på Cypern som exempelvis att öppna ett bankkonto och migrationsärenden.

SITEL Cyprus är vårt multinationella kontor i Larnaca. Kontoret är modernt och präglas av en värme, gemenskap och vinnaranda bland våra ca 550 kollegor. På kontoret finns det agenter från bland annat Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland och England.
Låter detta som något som intresserar dig?
Ta chansen och sök redan idag! Vi arbetar löpande med denna rekrytering och kommer att hålla en tät dialog kring läget på Cypern så att du känner dig trygg och säker genom hela processen. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att mejla Rekryteringschef Halima Iman, [email protected]
Information om tjänsten:
Start: 4:e April 2022
Plats: Larnaca, Cypern
Anställningsform: Heltid med inledande provanställning på 6 månader. Visa mindre

Kundtjänstmedarbetare

Vill du vara en del av ett växande företag verksamt inom fakturering, kravhantering och finansiering?Vi söker en ny medarbetare till vår kundtjänst i Kopparberg. Tjänsten innebär främst att du kommer att ta emot inkommande samtal gällande fakturor, påminnelser och inkassokrav. Krav för tjänsten: • Svenska flytande, både tal och skrift. • Goda kunskaper i engelska • God datakunskap Meriterande:• Erfarenhet av service och att hantera ärenden via telefon och ... Visa mer
Vill du vara en del av ett växande företag verksamt inom fakturering, kravhantering och finansiering?Vi söker en ny medarbetare till vår kundtjänst i Kopparberg. Tjänsten innebär främst att du kommer att ta emot inkommande samtal gällande fakturor, påminnelser och inkassokrav. Krav för tjänsten: • Svenska flytande, både tal och skrift. • Goda kunskaper i engelska • God datakunskap Meriterande:• Erfarenhet av service och att hantera ärenden via telefon och mail. • Stresstålig Personliga egenskaper: Vi söker dig som är ansvarstagande och servicemedveten. Du har en vilja att lära och utvecklas. Det är viktigt att du har en positiv inställning och ser möjligheter till lösningar. Du är inte rädd att komma med egna idéer och förslag till förbättringar för dina arbetsuppgifter såväl som för förtaget i stort. Har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Om företagetCollectia Kredithanterarna AB och dess svenska systerbolag ingår i koncernen Collectia, med verksamhet i Tyskland samt Danmark där de har sitt huvudkontor. Koncernen har en god lönsamhet och omsätter ca 400 MSEK samt sysselsätter idag ca 200 medarbetare. Koncernen befinner sig i en tillväxtfas och planerar en vidare tillväxt både lokalt och på koncernnivå. Collectia går mer mot att vara ett IT-företag som arbetar med kravhantering – stort fokus för företaget är att hitta effektiva och kundanpassade lösningar.Den svenska verksamheten sköts både från Solna och mycket fina lokaler i Kopparberg där denna tjänst är placerad.Kollektivavtal finns.Frågor och kontaktKundtjänstchef Ullis Haglund Tel: 010-195 96 68Mail: [email protected] Visa mindre

Kundtjänst & Backoffice

Ansök    Jul 22    Collectia AB    Kundtjänstmedarbetare
Kundtjänstmedarbetare till Collectia AB Vi söker en kommunikativ person med känsla för service! Du kommer exempelvis att arbeta med systemuppdateringar, myndighetskontakter samt med kundbemötande i vår kundtjänst. Nedan områden är några exempel på arbetsuppgifter. · posthantering · systemvård och uppdateringar · myndighetskommunikation · kundtjänstarbete, per mail och telefon Vi erbjuder en arbetsplats i centrala Kopparberg... Visa mer
Kundtjänstmedarbetare till Collectia AB
Vi söker en kommunikativ person med känsla för service! Du kommer exempelvis att arbeta med systemuppdateringar, myndighetskontakter samt med kundbemötande i vår kundtjänst. Nedan områden är några exempel på arbetsuppgifter.


· posthantering
· systemvård och uppdateringar
· myndighetskommunikation
· kundtjänstarbete, per mail och telefon


Vi erbjuder en arbetsplats i centrala Kopparberg där vår kundtjänst arbetar i dialogen gällande betalningskrav och fakturafrågor. Vi arbetar tillsammans för att möta våra kunders kundernas behov inom faktura-, inkasso- samt finansieringstjänster.


Vi söker dig som:
· har arbetslivserfarenhet
· har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift
· är prestigelös och vill arbeta med varierande arbetsuppgifter
· vill vara en del av ett växande företag


Vidare lägger vi stor vikt vid att du inser vikten av god service.


Frågor och kontakt
Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum som är den 15 augusti, så vänta inte med din ansökan. Din ansökan sänder du till [email protected], vid frågor är du välkommen att kontakta Ramona Ekedahl på mail [email protected].


Om företaget
Collectia Kredithanterarna AB ingår i Collectia koncernen, med verksamhet i Tyskland, Danmark och Norge. Koncernen har en god lönsamhet och omsätter ca 400 MSEK samt sysselsätter idag ca 200 medarbetare. Koncernen befinner sig i en tillväxtfas och planerar en vidare tillväxt både lokalt och på koncernnivå. Collectia går mer mot att vara ett IT-företag som arbetar med kravhantering än ett traditionellt inkassobolag – stort fokus för företaget är att hitta effektiva och kundanpassade lösningar.


Företaget har kollektivavtal IT&Telekomf;öretagen/Unionen. Visa mindre

Kundtjänstmedarbetare, semestervikariat

Ansök    Apr 22    Collectia AB    Kundtjänstmedarbetare
Vi söker en medarbetare till vår kundtjänst i Kopparberg. I tjänsten kommer du ingå i kundserviceteamet och dina arbetsuppgifter är främst att hantera samtal gällande fakturor, påminnelser och inkassokrav. Vi söker dig som: • Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. • God datakunskap • Är positiv och arbetar på ett strukturerat och effektivt sätt • Gillar att arbeta i team och ser till gruppens bästa Meriterande: • Erfarenh... Visa mer
Vi söker en medarbetare till vår kundtjänst i Kopparberg.

I tjänsten kommer du ingå i kundserviceteamet och dina arbetsuppgifter är främst att hantera samtal gällande fakturor, påminnelser och inkassokrav.

Vi söker dig som:
• Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
• God datakunskap
• Är positiv och arbetar på ett strukturerat och effektivt sätt
• Gillar att arbeta i team och ser till gruppens bästa

Meriterande:
• Erfarenhet av service och att hantera ärenden via telefon och mail.
• Stresstålig

Personliga egenskaper:
Vi söker dig som är ansvarstagande och servicemedveten. Du har en vilja att lära och utvecklas. Det är viktigt att du har en positiv inställning och ser möjligheter till lösningar. Du är inte rädd att komma med egna idéer och förslag till förbättringar för dina arbetsuppgifter såväl som för förtaget i stort. Har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift.

Kollektivavtal finns.

Om företaget
Collectia erbjuder tjänster inom fakturaservice, reskontraservice, påminnelsehantering, inkassotjänster samt juridiska tjänster.
Vi ser oss själva som ett IT-företag med fokus på våra kunders kundrelationer. Vi är specialiserade på kravhantering och hjälper företag att få betalt. Collectia koncernen omsätter totalt 400 msek och finns representerade i hela norden samt Tyskland. Visa mindre